Tuesday, May 26, 2009

 

Hvor?

Hvor kommer alle de der metroseksuelle mænd med stramme bukser og røde solbriller i panden, som er freelance-grafikere, multimedie-designere eller bass-spillere i et elektroband egentlig fra? Er der mon sådan et skab i en eller anden gammel dames lejlighed, hvor der hver anden onsdag udklækkes et kuld indbildske polio-dukker med gustent overskæg og fedtet hår, som så svanser ned i Kødbyen og danser åndsvagt til Islandsk lortemusik? Sådan et Narnia-skab fra helvede, hvor fire godtroende og eventyrlystne børn går ind for at møde en løvekonge, men i stedet ufrivilligt bliver tryllet om til en hær af Henrik Vibskovs tørklæde-befængtegøglermænd og sendt ud i Københavns brokvarterer for at sprede det fesne budskab. Man bliver så træt i øjnene af deres sjuskede tilfældighedsmode og hvis det er sådan en fryns eksen hun dater, så er der snart en læspende, Reykjavik-elskende tørklæde-klovn i narkomanbukser mindre i København!
Ja, jeg skulle bare lige af med det

Comments:
ha ha ha ha .... fantastisk formulering..

altid en fornøjelse at læse dine indlæg!

og jeg må give dig ret, den med skabet er nok ikke helt ved siden af!
 
Sorry det er altså ikke mig der har forfattet dette, selv om jeg er 100% enig.

Jeg har hapset det fra en side med jokes, tror at det kommer fra Politikken originalt.

men Hvor ER jeg enig.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?